Om tjänsten Ombud
Vi använder oss av DHL:s servicenät. Ombudspaket passar dig som ska skicka paket som inte får plats i ett paketskåp eller i brevlådan och som inte passar att ställa utanför mottagarens dörr. Leveransen sker redan nästa dag innan klockan 12:00. När paketet är levererat till ombudet, aviseras mottagaren via sms med sändningsnummer, länk till legitimering med Bank-ID, samt vilket paketombud paketet finns att hämta. information om
Både du och din kund kan följa leveransen hela vägen till Ombudet genom vår spårning. Din kund legitimerar sig vid uthämtning av sitt paket.
Snabbt och tryggt!
Flexibel leverans
Är du också övertygad om att var konsumenterna e-handlar styrs av vilka leveransalternativ som erbjuds? Vi tror att majoriteten vill välja var och när produkten ska levereras och att fler än någonsin föredrar hushållsnära hemleveranser Med CityMail når du ca 6 miljoner hushåll på ett miljömedvetet sätt.
Med våra klimatsmarta hushållsnära leveranser med lägst miljöpåverkan till marknadens bästa pris kan vi hjälpa din affär att växa.
Överlägsen kundupplevelse
Med CityMail får du paket direkt hem till Sveriges hushåll och företag på ett sätt som är lite smartare och lite bättre för miljön. Och självklart gör vi det med en förståelse för att en bra leverans är precis lika viktigt för avsändaren som det är för mottagaren.
Dedikerat kundteam
Som kund till CityMail har du tillgång till ett dedikerat kundteam med säljare, logistiker, produktion och kundservice. Enkelt, tydligt och flexibelt för dig som kund.
Service för dina kunder
Har dina kunder frågor om sina leveranser är CityMails Mottagarservice öppen 08.30 – 17.00. De tar hand om alla frågor, allt för att dina kunder ska vara så nöjda som möjligt.
Jag vill veta mer om Ombudspaket!
Klicka på länken för mer information